Tuesday, January 20, 2009

Arsenal..Oh..Arsenal


Ni club faveret aku since aku sekolah rendah lg,ingat lg time first match aku tgk..time tu Ian Wright score,bapak otainye..aku paling suke masa part die celebrate,pusing2..kalo aku diberi badan mcm 2,bapak bestnye..tp apa nak wat,aku akur dengan kejadian tuhan yang amat sempurna ni..walau apa pun,aku bersyukur...Lately,semangat sokongan aku kian pudar,bak kata Mawi "Kian Jauh,Kian Hilang..Kasih Antara Kita",dengan Wenger yang agak kedekut beli player,aku pun xtau apa dlm otak die,aku ni manager Arsenal 3 season berturut menang treble...(dlm FM la tapiiii.....),Arshavin punye deal pun 50-50,dgn key player injured,aku agak kalo die xdapat beli Arshavin maybe die akan suruh coach train Eboe jd playmaker pasni..hahaha,Faizal Ismail versi "hitam"...Aku kagum ngn Manchester City py owner,sanggup 2 bid 100million++ pound for Kaka,walaupun xdapat..pada aku investment dlm EPL mmg byk bwk duit ooo...kalo la ditakdirkan aku jd mcm Thaksin,aku beli gak satu kelab kt EPL..sama2 la doakan yer..aku berharap sgt,dh lama Arsenal x menang ape2,walaupun aku tahu season ni,Arsenal mungkin x kan menang ape2..LONG LIVE GUNNERS!!!!

No comments:

Post a Comment